sobota, 30 maja 2009

Muslima.com


Muslima.com jest portalem randkowym/matrymonialnym przeznaczonym dla muzułmanów . Swoje profile mogą tam zakładać zarówno kobiety jak i mężczyźni. Logowanie i założenie konta jest bezpłatne.

Obecnie na portalu jest zarejestrowanych 1,336,00 członków. Każda zalogowana osoba wypełnia kwestionariusz, w którym zamieszcza informacje na temat: wzrostu, wagi, stanu cywilnego, ilości posiadanych dzieci, wykształcenia, nałogów, miejsca zamieszkania, koloru włosów i oczu, religii, znaku zodiaku, czy też znajomości języków obcych.

Członkowie portalu na swoich profilach umieszczają również informacje o swoich oczekiwaniach wobec partnera oraz niekiedy rozszerzone informacje o sobie oraz zdjęcia ( najwięcej można zamieścić 5 zdjęć).
Użytkownicy portalu mogą wysyłać do siebie maile, dodać profile wybranych osób do grupy tzw. " ulubionych" , pokazywać zainteresowanie wybranej osobie przyznając jej serduszko czy też zablokować dostęp do profilu konkretnym użytkownikom.

2 komentarze:

  1. Witaj, ten portal muslima trochę już ma. ale dobrze, że w końcu został zauważony.

    Ja również jestem zainteresowany tematem, choć pracę mgr mam z bankowości islamskiej. Niemniej jednak ten obszar jest wyjątkowy.

    pozdrawiam

    Jordanbocian

    OdpowiedzUsuń
  2. Witam,
    Konto na muslima załozyłam w połowie 2008 roku. Jestem muzułmanką i nie interesowało mnie randkowanie ale poważny związek - małżeństwo. Codziennie dostawałam dziesiątki wiadomości. Nawet ich nie otwierałam. Przerażała mnie ich liczba - bo jak w setkach ofert znajeźć tą właściwą. Wiekszość mężczyzn pisała po angielsku, arabsku, francusku, niemiecku...widziałam tylko początki ich wiadomości, dalej nie chciałam czytać. Pewnego dnia ktoś napisał po polsku i dopiero to "przykuło" moja uwagę. Odpisałam. Potem były długie rozmowy na necie i w końcu spotkanie. Okazał sie najcudowniejszym mężczyzną na świecie. Dziś jest moim mężam a ja jestem najszcześliwszą kobietą :)))) hatice-poz@hotmail.com

    OdpowiedzUsuń

Template by:
Free Blog Templates