poniedziałek, 15 lutego 2010

Kolejna wizyta Waris Dirie w Polsce


Modelka i autorka bestsellerowej książki pt:"Kwiat Pustyni" spotka się pojutrze z fanami w warszawskim Empiku.

Waris Dirie, która promuje film oparty na faktach z jej życia, znowu zawita do Polski. Już 17 lutego o godzinie 18:00 spotka się z fanami w Empik Megastore przy ulicy Marszałkowskiej 116/122 w Warszawie.

Film "Kwiat Pustyni" pojawi się w Polsce na ekranach kin już 27 lutego. Produkcja już odniosła sukces kinowy w Niemczech, Austrii i Szwajcarii. Film dostał też nagrodę publiczności na Festiwalu w San Sebastian. W roli głównej wystąpiła Lyia Kebede - supermodelka pochodząca z Etiopii. 









6 komentarzy:

  1. czytałam tę ksiązkę - wstrząsająca ...

    OdpowiedzUsuń
  2. Książka wstrząsająca - film podobno też poruszający. Czekam z niecierpliwością na premierę.

    OdpowiedzUsuń
  3. walka przeciw obrzezaniu kobiet ! Waris Dirie wypełnia misję! Z mojej strony wielkie poparcie dla tej modelki!!! Nie ma co milczeć! wolności równości braterstwa dla wszystkich!people! make a change!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ksiazka daje wiecej nic film,jest piekna,film nie ukazuje tego co sie dzieje w ksiazce,ale rowniez polecam,wzrusza do lez, obejrzalam film teraz jestem w trakcie audiobooka

    OdpowiedzUsuń
  5. Książka poruszyła mnie zarówno jak i ekranizacja. Człowiek to by tylko płakał, jak sobie pomyśli losie obrzezanych dziewcząt... Z tym trzeba walczyć! Waris nie boi się tego. Jesteśmy z Tobą!

    OdpowiedzUsuń
  6. Książka bardzo mnie poruszyła, jestem zszokowana. Powinniśmy brać przykład z siły jaką w sobie nosi ta kobieta, po tym wszystkim co przeszła...Waris jesteś Wielka!

    OdpowiedzUsuń

Template by:
Free Blog Templates